Tähtis teade!

Tarbijakaitseamet ootab nõudeid

Küsimuse, vihje või teabenõude esitamine

Print
Kui Sul tekib tarbijana mõne ostetud kauba või teenusega probleem, pöördu esmalt kaupleja poole. Enamik tarbijate kaebusi saab just sel moel lahenduse. Kui Sa aga oma murele lahendust ei saa ja Sul tekib ettevõtjaga vaidlus ning Sa ei tea täpselt oma õigusi ega seda, kuidas edasi tegutseda, küsi nõu meilt.
 
tarbijakaitseametilt
  • küsida nõu
  • anda vihje või
  • esitada teabenõude.

Kiireim viis nõuannete saamiseks on helistada meie nõuandetelefonile 6201 707, mis töötab esmaspäevast reedeni kella 9-16.

Kui Sa oled juba pöördunud kaupleja poole kirjalikult, kuid
  • Sa ei ole saanud kauplejalt 15 päeva jooksul vastust või kui
  • Sa ei ole nõus kaupleja poolt pakutud lahendusega
esita avaldus kaebuse lahendamiseks tarbijavaidluste komisjonile