Tähtis teade!

Tarbijakaitseamet ootab nõudeid

Korduvalt rikkis nutitelefon

Print

Foto: erakogust

Aasta aega tagasi soetasin endale nutika telefoni, mis pidi olema päris hea ja alati abiks. Peamine  põhjus, miks ma sellise telefoni ostsin, oli see, et telefon oli kriimustus-, vee- ja tolmukindel. Esimesed pool aastat oli kõik väga hästi ja ei saanud üldse nuriseda, ost oli igati õigustatud.
Kuid pärast poolt aastat hakkasid ilmnema probleemid, alguses küll pisemad, hiljem aga suuremad. Peamine viga oli, et aku ei pidanud vastu. See viga küll peatselt parandati. Mõni nädal hiljem hakkas ekraan vilkuma ja see häiris silmi päris korralikult. Praeguseni pole tuvastatud, milles see viga seisnes. Kuu aega hiljem pärast vihmase ilmaga kojujõudmist märkasin, et telefon oleks justkui udune (ekraan oli pealt märg). Kui olin varrukaga üle selle tõmmanud, siis taipasin, et niiskus on hoopis sees. Ometigi ei olnud telefon vees, vaid hoopis taskus. Ajapikku läks asi hullemaks ja telefonil esines tõsiseid vigu.
 
Praeguseks on telefon jõudnud juba neljandasse või viiendasse garantiiremonti, kus selgitatakse, mis sellel viga on.

Kaspar L.