Tähtis teade!

Tarbijakaitseamet ootab nõudeid

Iluteenus

Print

Enda välimuse eest hoolitsemiseks on võimalik külastada ilusalonge, kus saab kasutada näiteks kosmeetiku, küünetehniku või juuksuri teenuseid.

Enne tellimuse tegemist tee kindlaks, kas iluteenust osutab era- või juriidiline isik. Uuri  teenusepakkuja tausta internetist ja sõpradelt-tuttavatelt, kontrolli ka tarbijakaitseameti musta nimekirja.

Kui kasutad eraisikust teenusepakkujat, ei saa Sa hilisemate probleemide tekkimisel  pöörduda tarbijakaitseameti poole. Eraisikutevaheliste vaidluste lahendamiseks saad pöörduda vaid kohtusse.

Võib juhtuda, et Sa ei ole teenindaja tööga rahul. Näiteks on juukselõikus Sinu arvates ebaõnnestunud või juukse- või kulmuvärv soovitust erinev.

Sellise olukorra vältimiseks peaksid teenindajale oma soovid varakult selgeks tegema.

Kui Sa ei ole tehtuga rahul, siis fikseeri olukord võimalusel fotodega, et Sul oleks pretensiooni esitamisel olemas tõendusmaterjal.

Kui Sa ei ole tulemusega rahul, siis pöördu esmalt teenusepakkuja poole ja kirjuta avaldus oma nõudega. Samas on tagantjärele sageli väga raske tõendada, kas õigus on Sinul või teenusepakkujal, kuna iluteenuse meeldimine võib olla subjektiivne.

Kui Sa teenusepakkujaga kokkuleppele ei jõua või kui teenusepakkuja Sinu avaldusele 15 päeva jooksul ei vasta, pöördu tarbijakaitseameti poole.

Kui juhtum ei saa ka siis lahendust, saad esitada teenusepakkuja kohta kaebuse tarbijakaitseameti juures tegutsevale tarbijakaebuste komisjonile. Komisjon saab hakata vaidlust lahendama, kui vaidlusaluse kauba või teenuse väärtus on 20 või enam eurot.

Kui Sa pole komisjoni otsusega nõus, võid pöörduda maakohtusse. Sama võib teha ka vastaspool.

Kohus otsustab hüvitise suuruse juhul, kui kahju tekitamine on kindlaks tehtud, kuid kahju täpset suurust ei ole võimalik välja selgitada.

Pea meeles!
  • Iluteenuse lõpptulemus sõltub ka Sinu individuaalsetest eripäradest ja varasemast hooldusest.
  • Küsi teenuse eest tasumisel teenusepakkujalt ostu tõendavat dokumenti.